שיפור השירות בארגונים

שיפור השירות בארגונים זה הרבה פעמים התהליך שיקבע האם הארגון יצליח לשרוד לאורך השנים או לא, ולכן חשוב ביותר להתייחס לנקודה הזאת. השירות שארגון מסוים נותן ללקוחות שלו ולמי שפונה אליו משפיע על: הרגשת הלקוחות, היעול של הדברים, האפקטיביות ואפילו על המצב הכלכלי. לכן חשוב לעצור ולבדוק איפה עומדים הדברים, שכן שירות הוא הבסיס להצלחתו של כל ארגון ועסק. על מנת שנוכל לשפר את רמת השירות יש לעבור תחילה מספר שלבים, והם:
 

  • אבחון המצב הקיים
  • איתור הנקודות החלשות
  • ההחלטה על שיפור הדרך
  • פעילות לשינוי ושיפור השירות


את כל אלה לעיתים קשה לעשות כאשר אנחנו נמצאים בתוך הארגון, ולכן כדאי לפנות אל אנשי מקצוע שיוכלו לעזור לכם מבחוץ. תוהים מי הכתובת הכי טובה שלכם ואל מי כדאי לכם להתקשר? אם כך, אני כאן לרשותכם, כי ייעוץ לעסקים, לארגונים ואימון אישי אלה תחומי המומחיות שלי מזה שנים. קוראים לי בועזר יפת ואני מבטיח לכם שאחרי כל כך הרבה שנים שאני עוסק בתחום, ובעזרת כל הניסיון שצברתי, אוכל לעזור גם לכם לקחת את הארגון שלכם צעד אחד קדימה.

 

שיפור השירות והתקשורת בארגון

הרבה פעמים כאשר מתחילים לנסות לבדוק מה בדיוק צריך לשפר בשירות שניתן בארגון, מגלים שהבעיה קשורה לתקשורת שקיימת בין מחלקות הארגון, העובדים והמנהלים. לכן חשוב להבין איך עובדים הדברים היום והאם כל אחד מאנשי המקצוע שלכם בארגון יודע מה האחריות שלו, איך לבצע אותה ואיך לעשות את המוטל עליו בצורה הטובה ביותר. אחרי ניתוח המצב נוכל להתחיל לעבוד למען שיפור הדברים ואתם תראו שהתוצאה הסופית תהייה חיובית ביותר לארגון וללקוחותיו.